Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic – Mikoláš Dušek
Mikoláš Dušek
Bakalářská práce
Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic
Digital media marketing průmyslu hudebních událostí v České republice behem pandemie Covid-19
Anotace:
Tato práce se zabývá literární rešerší s cílem identifikovat kritické faktory loajality zákazníků vůči hudebním festivalům v České republice během pandemie COVID-19. Hlavním cílem práce je pochopit a určit roli marketingu digitálních médií a jeho význam pro efektivní strategickou komunikaci v době krize. Bude založena na zkoumání změn v hudebním festivalovém průmyslu během pandemie COVID-19 a analýze …víceAbstract:
This thesis undertakes a literature review in order to identify critical factors of customer loyalty towards music festivals as a generator of experiences in the Czech Republic during the COVID-19 pandemic. The main goal of the thesis is to understand and determine the role of digital media marketing and its importance for effective strategic communication in crisis times. It will be based on examining …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87479
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87479
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Ellen Mlčochová -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Personální marketing na sociálních sítích vybrané společnosti
Olga Ryzhkova