Mikoláš Dušek

Bakalářská práce

Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic

Digital media marketing průmyslu hudebních událostí v České republice behem pandemie Covid-19
Anotace:
Tato práce se zabývá literární rešerší s cílem identifikovat kritické faktory loajality zákazníků vůči hudebním festivalům v České republice během pandemie COVID-19. Hlavním cílem práce je pochopit a určit roli marketingu digitálních médií a jeho význam pro efektivní strategickou komunikaci v době krize. Bude založena na zkoumání změn v hudebním festivalovém průmyslu během pandemie COVID-19 a analýze …více
Abstract:
This thesis undertakes a literature review in order to identify critical factors of customer loyalty towards music festivals as a generator of experiences in the Czech Republic during the COVID-19 pandemic. The main goal of the thesis is to understand and determine the role of digital media marketing and its importance for effective strategic communication in crisis times. It will be based on examining …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2023
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87479