Mikoláš Dušek

Bachelor's thesis

Covid-19 pandemic impact on the Music event industry in the Czech Republic

Digital media marketing průmyslu hudebních událostí v České republice behem pandemie Covid-19
Abstract:
Tato práce se zabývá literární rešerší s cílem identifikovat kritické faktory loajality zákazníků vůči hudebním festivalům v České republice během pandemie COVID-19. Hlavním cílem práce je pochopit a určit roli marketingu digitálních médií a jeho význam pro efektivní strategickou komunikaci v době krize. Bude založena na zkoumání změn v hudebním festivalovém průmyslu během pandemie COVID-19 a analýze …more
Abstract:
This thesis undertakes a literature review in order to identify critical factors of customer loyalty towards music festivals as a generator of experiences in the Czech Republic during the COVID-19 pandemic. The main goal of the thesis is to understand and determine the role of digital media marketing and its importance for effective strategic communication in crisis times. It will be based on examining …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 1. 2023
  • Supervisor: Andrea Escobar Rios
  • Reader: Yadira Ixchel Martínez Pantoja

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87479