Analýza marketingové komunikace festivalu "Živá ulice" – Veronika VOKURKOVÁ
Veronika VOKURKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace festivalu "Živá ulice"
Analysis of promotion of Ziva ulice festival
Anotácia:
Cílem bakalářské práce "Analýza marketingové komunikace festivalu "Živá ulice" " je zanalyzovat marketingové kanály, které využívá tento plzeňský festival ke komunikaci s cílovou skupinou. Nejprve byly zanalyzovány a popsány nástroje marketingového mixu, jež organizátoři tohoto festivalu využívají. Klíčovým bodem práce je výzkumná studie v podobě dotazníkového šetření, jež byla uskutečněna během festivalového …viacAbstract:
The aim of the bachelor thesis "Analysis of promotion of "Ziva ulice" festival" is to analyse marketing channels that this festival uses to communicate with its target group. First, the marketing mix tools that are used by the organisers were analysed and described. The key part of this thesis is a questionnaire which was done during the festival in summer 2016 and its results. It was found out that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2017
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VOKURKOVÁ, Veronika. Analýza marketingové komunikace festivalu "Živá ulice". Plzeň, 2017. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot