Martina POKORNÁ

Diplomová práce

Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti

Evaluation of marketing communication in a multinational company
Anotace:
Pro každou společnost je nezbytně důležité, aby její produkty byly prodány konečnému spotřebiteli a ten byl s danými produkty spokojený. V diplomové práci je zpracováno téma ,,Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti''. Cílem je posoudit efektivnost marketingové komunikace v nadnárodní společnosti Gas Production, s. r. o. s orientací na trh České republiky a zjištění dopadu možných …více
Abstract:
For every company it is very important to sell all products to the final customer assuming that the customer is satisfied with the products. The thesis deals with the topic ,,Evaluation of the marketing communication in a multinational company''. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of marketing communication in multinational company Gas Production, Ltd. with the regard to the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Kovalová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

POKORNÁ, Martina. Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická