Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti – Martina POKORNÁ
Martina POKORNÁ
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti
Evaluation of marketing communication in a multinational company
Anotace:
Pro každou společnost je nezbytně důležité, aby její produkty byly prodány konečnému spotřebiteli a ten byl s danými produkty spokojený. V diplomové práci je zpracováno téma ,,Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti''. Cílem je posoudit efektivnost marketingové komunikace v nadnárodní společnosti Gas Production, s. r. o. s orientací na trh České republiky a zjištění dopadu možných …víceAbstract:
For every company it is very important to sell all products to the final customer assuming that the customer is satisfied with the products. The thesis deals with the topic ,,Evaluation of the marketing communication in a multinational company''. The aim of the thesis is to evaluate the effectiveness of marketing communication in multinational company Gas Production, Ltd. with the regard to the Czech …víceKlíčová slova
marketingová komunikace nadnárodní společnost efektivnost zhodnocení nástroje reklama podpora prodeje sponzorování public relations výstavy veletrhy osobní prodej značka image komunikační cíle mezinárodní komunikace marketingové aktivity reklamní literatura reklamní předměty marketingové oddělení semináře a konference webové stránky komunikace s dodavateli dlouhodobé vztahy vlivy okolí hospodářská krize krizová komunikace řízení rizik
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Helena Kovalová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Martina. \textit{Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/ajic2b/.
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Martina. Zhodnocení marketingové komunikace v nadnárodní společnosti. Ústí nad Labem, 2013. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Implementace EDI komunikace s dodavateli v podniku Budějovický Budvar, n.p.
Adéla Krejčová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace společnosti Dary kraje s.r.o. s akcentem na internetové prostředí
Vladimír Gajdošík -
Elektronická komunikace mezi dodavateli a všeobecným nákupem ŠKODA AUTO a.s.
Leona Menčíková -
Spolupráce podniku s jeho dodavateli při řízení materiálového toku a možnosti jejího rozvoje
Libor Horák -
Management partnerství s dodavateli
Tomáš Drobil -
Program kritických dodavatelů ve společnosti Škoda Auto a.s.
Ivana Kovářová -
Strategie vyjednávání s externími partnery v oblasti nákupu Škoda Auto a.s.
Dominik Landyš -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda