Bianka Demčáková

Bachelor's thesis

Vizuální identita značky

Brand Visual Identity
Anotácia:
Táto práca sa venuje vizuálnej identite značky s názvom Bilumi. V teoretickej časti je rozobrané témy ako sú dôležité súčasti identity, obalový dizajn, internetový obchod a jeho výhody či nevýhody. Praktická časť popisuje proces mojej tvorby. Uvádza východiska a hodnoty značky, ukazuje rôzne komponenty vizuálnej identity (písmo, farby, logo, ikonky, ilustrácie...). Ďalej sa zameriava na konkrétne použitia …viac
Abstract:
This thesis deals with the visual identity of a brand called Bilumi. The theoretical part discusses topics such as important identity components, packaging design, online store and its advantages or disadvantages. The practical part describes the process of my creation. It gives the background and values of the brand, shows the different components of the visual identity (fonts, colors, logo, icons …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: MgA. Václav Skácel

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Demčáková, Bianka. Vizuální identita značky. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Multimédia a design / Digital Design

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.