Bianka Demčáková
Bakalářská práce
Vizuální identita značky
Brand Visual Identity
Anotace:
Táto práca sa venuje vizuálnej identite značky s názvom Bilumi. V teoretickej časti je rozobrané témy ako sú dôležité súčasti identity, obalový dizajn, internetový obchod a jeho výhody či nevýhody. Praktická časť popisuje proces mojej tvorby. Uvádza východiska a hodnoty značky, ukazuje rôzne komponenty vizuálnej identity (písmo, farby, logo, ikonky, ilustrácie...). Ďalej sa zameriava na konkrétne použitia …víceAbstract:
This thesis deals with the visual identity of a brand called Bilumi. The theoretical part discusses topics such as important identity components, packaging design, online store and its advantages or disadvantages. The practical part describes the process of my creation. It gives the background and values of the brand, shows the different components of the visual identity (fonts, colors, logo, icons …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Demčáková, Bianka. Vizuální identita značky. Zlín, 2024. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Multimédia a design / Digitální design
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.