Marketingová strategie obce Sloup – Bc. Marcel Tůma
Bc. Marcel Tůma
Bachelor's thesis
Marketingová strategie obce Sloup
Marketing strategy od Sloup village
Anotácia:
Práce se zabývá programem rozvoje městyse Sloup, který se nachází v Jihomoravském kraji v CHKO Moravský kras poblíž známé propasti Macocha. Toto téma jsem si vybral, jelikož v této obci bydlím a chtěl bych přispět svými nápady ke zlepšení marketingové strategie obce a života v ní. Cílem mé bakalářské práce je hodnocení současného využití marketingových nástrojů městyse Sloup. Práce je rozdělena …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2020
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB12402
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2020
- Vedúci: Ing. Václav Zubr, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marcela Sokolová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 9. 2020 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / odbor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Socioekonomická analýza okresu Rokycany (a jeho porovnání s jinými okresy kraje)
Tomáš Brichta -
Socioekonomická analýza a formulování hlavního rozvojového potenciálu města Řevnice
Lucie Hertlová -
Socioekonomická analýza a možnosti rozvoje města Týnec nad Sázavou
Tereza Trampotová -
Socioekonomická analýza Pardubického kraje
Jan Matějíček -
Socioekonomická analýza spádovosti obyvatel města Kryry
Dana TUČIMOVÁ -
Analýza rozvoje města Rožnova pod Radhoštěm s důrazem na oblast kvality života obyvatel
Markéta Černochová -
Socioekonomická analýza rozvoje vybrané obce
Renata Jičinská -
Analýza rozvoje města Kroměříže s důrazem na kvalitu života obyvatel
Natálie Adámková
Názov
Vložil
Vložené
Práva