Bc. Aneta PALÁNOVÁ

Diplomová práce

Slovotvorba jazyka reklamy

Word-Formation in Advertising Language
Abstract:
This master´s thesis deals with the word-formation processes in the language of advertisement and is divided in two main parts. Theoretical part is focused on the Advertisement and its historical evolution. It explains different kinds of advertisement and structure of advertising texts. Farther way it focuses on the language of advertisement and its characteristic signs from the point of view vocabulary …více
Abstract:
Diplomová práce se zabývá slovotvorbou v jazyku reklamy a je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část věnuje pozornost reklamě, jejímu historickému vývoji, objasňuje typy reklam a strukturu reklamních textů. Dále se zaměřuje na jazyk reklamy a jeho charakteristické znaky z hlediska slovní zásoby a syntaxe. V této části se také nachází kapitola věnována slovotvorbě, jejímu vysvětlení a klasifikaci …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Hana Menclová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PALÁNOVÁ, Aneta. Slovotvorba jazyka reklamy. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ