Bc. Aneta PALÁNOVÁ
Diplomová práce
Slovotvorba jazyka reklamy
Word-Formation in Advertising Language
Abstract:
This master´s thesis deals with the word-formation processes in the language of advertisement and is divided in two main parts. Theoretical part is focused on the Advertisement and its historical evolution. It explains different kinds of advertisement and structure of advertising texts. Farther way it focuses on the language of advertisement and its characteristic signs from the point of view vocabulary …víceAbstract:
Diplomová práce se zabývá slovotvorbou v jazyku reklamy a je rozdělena do dvou hlavních částí. Teoretická část věnuje pozornost reklamě, jejímu historickému vývoji, objasňuje typy reklam a strukturu reklamních textů. Dále se zaměřuje na jazyk reklamy a jeho charakteristické znaky z hlediska slovní zásoby a syntaxe. V této části se také nachází kapitola věnována slovotvorbě, jejímu vysvětlení a klasifikaci …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Hana Menclová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALÁNOVÁ, Aneta. Slovotvorba jazyka reklamy. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk Mechanického pomeranče v českém překladu
Jiřina JANOŠŤÁKOVÁ -
Specifika reklamy zaměřené na ženy
Kristýna HEIDLEROVÁ -
Lexikální protředky v jazyce reklamy
Zuzana CHALUPOVÁ