Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture – Zeynep Çizmeci
Zeynep Çizmeci
Diplomová práce
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Anotace:
Marketing je celek činností, které vedou k podpoře nebo zvýšení prodeje produktu či služby. Destinační marketing je marketingová metoda používaná ke zvýšení viditelnosti konkrétní destinace, k urychlení jejího rozvoje a ke zvýšení počtu návštěvníků. V tomto ohledu přispěje rozvoj cestovního ruchu v oblasti dědictví a kultury k popularitě cestovního ruchu v Turecku. Kappadokie je v tomto případě jednou …víceAbstract:
Marketing is the whole of actions to promote or increase sales a product or service. Destination marketing is the whole of marketing methods used to increase the visibility of a particular destination, to accelerate its development and to increase the number of visitors. In this context, development of heritage and culture tourism in Turkey will contribute to popularity of Turkey’s tourism. At this …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76233
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Marija Zlatić
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Strategical planning of tourism in Azerbaijan
Garash Garashli -
Rozbor marketingového mixu se zaměřením na využití rekreačních funkcí lesa v cestovním ruchu
Martin Škoda -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková