Zeynep Çizmeci

Diplomová práce

Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture

Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Anotace:
Marketing je celek činností, které vedou k podpoře nebo zvýšení prodeje produktu či služby. Destinační marketing je marketingová metoda používaná ke zvýšení viditelnosti konkrétní destinace, k urychlení jejího rozvoje a ke zvýšení počtu návštěvníků. V tomto ohledu přispěje rozvoj cestovního ruchu v oblasti dědictví a kultury k popularitě cestovního ruchu v Turecku. Kappadokie je v tomto případě jednou …více
Abstract:
Marketing is the whole of actions to promote or increase sales a product or service. Destination marketing is the whole of marketing methods used to increase the visibility of a particular destination, to accelerate its development and to increase the number of visitors. In this context, development of heritage and culture tourism in Turkey will contribute to popularity of Turkey’s tourism. At this …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2019
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76233

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities