Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture – Zeynep Çizmeci
Zeynep Çizmeci
Master's thesis
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Abstract:
Marketing je celek činností, které vedou k podpoře nebo zvýšení prodeje produktu či služby. Destinační marketing je marketingová metoda používaná ke zvýšení viditelnosti konkrétní destinace, k urychlení jejího rozvoje a ke zvýšení počtu návštěvníků. V tomto ohledu přispěje rozvoj cestovního ruchu v oblasti dědictví a kultury k popularitě cestovního ruchu v Turecku. Kappadokie je v tomto případě jednou …moreAbstract:
Marketing is the whole of actions to promote or increase sales a product or service. Destination marketing is the whole of marketing methods used to increase the visibility of a particular destination, to accelerate its development and to increase the number of visitors. In this context, development of heritage and culture tourism in Turkey will contribute to popularity of Turkey’s tourism. At this …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/76233
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Marija Zlatić
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
$\backslash$C CIZMECI, Zeynep. \textit{Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2018. Available from: https://theses.cz/id/ajpzc7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/76233
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Theses on a related topic
-
Strategical planning of tourism in Azerbaijan
Garash Garashli -
Rozbor marketingového mixu se zaměřením na využití rekreačních funkcí lesa v cestovním ruchu
Martin Škoda -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková -
Destinační marketing. Vnímání a propagace Vídně, realita a hyperrealita.
Veronika Šmejkalová -
Destinační marketing Vizovicka a Slušovicka
Anna Marenčáková -
Destinační marketing města Benátky
Kateřina Kaňovská -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková