Bc. Barbora Hemzáčková

Bakalářská práce

Dítě jako spotřebitel?

The child as a consumer?
Anotace:
Tato práce zkoumá, jak děti předškolního věku vnímají reklamu. Zabývá se tím, zda děti rozumějí významu slova reklama. Dále se snaží zjistit jejich názor na ni a do jaké míry reklamnímu sdělení důvěřují. Cílem práce je i odhalit, jaké množství reklamy děti shlédnou při sledování dětských pořadů a prohlížení časopisů přímo jim určených.
Abstract:
This thesis analysis, how children from their very early age perceive publicity. It focuses on children’s understanding of the term publicity. Additionally, it analysis their opinion on it and to what extend is commercial sharing trustworthy for them. The aim of this thesis is to discover the number of viewed commercial announcements while observing television channels, magazines concentrated on children …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví