Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ – Bc. Veronika PAVELKOVÁ
Bc. Veronika PAVELKOVÁ
Diplomová práce
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
The Use of Semantic Differential Method in Music Education at the 2nd Primary School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá metodou sémantického diferenciálu. S využitím této hodnotící metody měly být zjištěny postoje žáků druhého stupně základních škol k poslechové činnosti vybraných skladeb. Získaná data byla zpracována v programu Excel a výsledky byly zpracovány do grafů hodnotících křivek průměrných hodnot. Popsaná využití metody sémantického diferenciálu mohou být užitečnou inspirací pedagogům …víceAbstract:
This thesis deals with the method of semantic differential. Using this method of evaluation should be identified attitudes of upper primary school pupils to the listening activity of selected tracks. The data were processed in Excel programme and the results were processed into graphs assessment curves averages. Described the use of semantic differential method may be useful inspiration to teachers …víceKlíčová slova
sémantický diferenciál analýza poslech žák vnímání hudební dílo hudební výchova metoda postoje
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 7. 2015
Zveřejnit od: 3. 7. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedoucí: PhDr. David Kozel, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAVELKOVÁ, Veronika. Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.7.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 7. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / občanská výchova - hudební výchova (negarantovaný rozvrh)
Práce na příbuzné téma
-
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Antický hudební mýtus a jeho responze ve středoškolské hudební výchově
David KOZEL -
Vztah hudební percepce a aktivního provozování hudby u středoškolské mládeže
Josef Secký -
Ennio Morricone skladatel filmové hudby a jeho místo ve znalostech a postojích oborových studentů hudební výchovy
Hana KOSTÍKOVÁ -
Aspekty recepce hudební mluvy vybraných varhanních skladeb Petra Ebena na základních uměleckých školách
Marek GAJDA -
Ontogeneze hudebních preferencí a jejich souvislost s hudebními disponibilitami
Filip CHOBOT -
Osobnost Zdeňka Pololáníka a aktivní využití jeho díla v hodinách hudební výchovy
Sofie Strnadová