Využití digitálních technologií ve výuce angličtiny – Bc. Ondřej Tavoda
Bc. Ondřej Tavoda
Diplomová práce
Využití digitálních technologií ve výuce angličtiny
Using digital technologies in EFL classroom
Abstract:
This diploma thesis focuses on the use of digital technologies in EFL lessons. It presents the results from research done at the primary and secondary schools in the Czech Republic regarding digital technologies in EFL classes. The study provides a wide range of essential data for EFL teachers, including students' opinions, their ability to use digital technology, and their preferences and wishes. …víceAbstract:
Tato diplomová práce se zabývá využitím digitálních technologií ve výuce anglického jazyka. Práce představuje výsledky výzkumu provedeného na základních a středních školách v České republice zaměřeného na problematiku využívání digitálních technologií ve výuce angličtiny. Práce přináší výsledky širokého záběru dat, která jsou důležitá pro všechny učitele/učitelky angličtiny včetně názorů studentů/žáků …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Peldová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tavoda, Ondřej. Využití digitálních technologií ve výuce angličtiny. Liberec, 2021. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / anglický jazyk - informatika pro ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
The use of online technologies for the development of digital competencies in the teaching of the English language in the 9th grade at primary schools of Prague 5
Eva KADLECOVÁ -
The Effect of Textbook Vocabulary Homework on Student Academic Achievement in Upper Secondary School EFL Classes
Jakub Podešva -
Development of learner autonomy in high school EFL lessons
Michaela Hastíková -
Acquisition Through Receptive Skills in Lower Secondary School EFL Classroom
David ROUŠ -
Conducting repair in an advanced EFL secondary school classroom
Aleksandra Stojanovik -
The Influence of Adventure Video Games on Second Language Vocabulary Acquisition of EFL Secondary School Learners
Lucie Štolfová
Název
Vložil
Vloženo
Práva