Chování spotřebitele při výběru fitness centra v Brně – Bc. Jan Motal
Bc. Jan Motal
Diplomová práce
Chování spotřebitele při výběru fitness centra v Brně
Consumer behavior in the process of choosing a fitness center in Brno
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při výběru fitness centra v Brně. Jejím hlavním cílem je identifikovat faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru fitness centra v Brně a následně vyslovit konkrétní marketingová doporučení, jejichž realizace pomůže fitness centrům získat větší oblibu v očích spotřebitelů. Výsledky práce vycházejí zejména z dat, získaných prostřednictvím primárního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behavior in the process of choosing a fitness center in Brno. Its main goal is to identify the factors that influence consumers when choosing a fitness center in Brno and then make specific marketing recommendations, the implementation of which will help fitness centers gain greater popularity in the eyes of consumers. The results of the work are based mainly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Podnikový management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv sociálních sítí na rozhodování spotřebitele v hotelnictví
Milana Sibgatullina -
Marketingový výzkum představ vybraného segmentu spotřebitelů o budoucích nákupech osobních automobilů
Anna Láslová -
Chování spotřebitele na trhu s vínem v Krymské oblasti
Ganna Starovoytova -
Bezobalový prodej a chování spotřebitele
Jaroslava Bařinová -
Vliv pandemie na chování spotřebitele
Beáta Hynková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb