Problémy interpretace otevřených partitur – BcA. Kristýna Švihálková
BcA. Kristýna Švihálková
Bakalářská práce
Problémy interpretace otevřených partitur
The Interpretation of Open Scores
Anotace:
Diplomová práce Problémy interpretace otevřených partitur pojednává o potížích, které se mohou naskytnout u provádění otevřeného díla, a to zejména grafických partitur, na které je tato práce zaměřena. Cílem mého pojednání je přiblížit čtenáři historický vývoj tohoto hudebního fenoménu, uvést jeho nejvýznamnější představitele, nalézt odpovědi na otázky týkající se daného tématu a následně vše demonstrovat …víceAbstract:
Diploma thesis The Interpretation of Open Scores deals with problems which could be found by the interpret during the performance of open scores, especially of graphic notation. The goals of my diploma thesis are giving the reader an idea of the historical development of this musical phenomenon, giving an example of the most important composers and finding answers to questions which are related to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.jamu.cz/th/ynkg7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: doc. MgA. Jaroslav Šťastný, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Ing. MgA. Dan Dlouhý, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakultahttps://is.jamu.cz/th/ynkg7/
Janáčkova akademie múzických umění v Brně
Hudební fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hra na bicí nástroje
Práce na příbuzné téma
-
Veřejný koncert ze dne 16. ledna 2019
Kristýna Švihálková -
Mezi obrazem a zvukem/ Grafické partitury a jejich význam v současném audiovizuálním umění
Jana Matulová -
Problémy interpretace skladeb hudebního divadla se zaměřením na bicí nástroje
Kristýna Švihálková -
Poučená interpretace orchestrálních partů bicích nástrojů
Antonín Procházka -
Vývoj nároků na interpretaci děl českých skladatelů pro bicí nástroje od 60.let 20.stol. po současnost
Šimon Veselý -
Koncepce základního uměleckého vzdělávání ve hře na bicí nástroje
Martin Kleibl -
Akustické bicí nástroje v elektronické taneční hudbě
Emil Machain -
Pražský soubor bicích nástrojů
Ladislav Bilan