Ing. Dana Kammererová

Master's thesis

Marketingový výzkum

Marketing research
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je realizace marketingového výzkumu pro společnost Danza, o. s. Hlavním cíle výzkumu jsou dva. Prvním je identifikace atributů, které jsou významné pro kupujícího při rozhodování o výběru služby dětského tanečního kurzu. Druhým je zjištění míry vlivu spotřebitele na kupujícího při rozhodování. Vedlejším cílem je identifikace významných motivačních atributů …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing research” is to implement marketing research for Danza, o. s. I set two primary objectives for my thesis. The first is the identification of attributes, which are important for the buyer, when he is making purchasing decision. Another primary objective is the determination of consumer´s influence on buyer´s decision making process. The secondary objective …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta