Ing. Dana Kammererová

Diplomová práce

Marketingový výzkum

Marketing research
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Marketingový výzkum“ je realizace marketingového výzkumu pro společnost Danza, o. s. Hlavním cíle výzkumu jsou dva. Prvním je identifikace atributů, které jsou významné pro kupujícího při rozhodování o výběru služby dětského tanečního kurzu. Druhým je zjištění míry vlivu spotřebitele na kupujícího při rozhodování. Vedlejším cílem je identifikace významných motivačních atributů …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis “Marketing research” is to implement marketing research for Danza, o. s. I set two primary objectives for my thesis. The first is the identification of attributes, which are important for the buyer, when he is making purchasing decision. Another primary objective is the determination of consumer´s influence on buyer´s decision making process. The secondary objective …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta