Využití krokovacích robotických hraček ve výuce na prvním stupni základní školy – Klára Šimková
Klára Šimková
Master's thesis
Využití krokovacích robotických hraček ve výuce na prvním stupni základní školy
The application of stepping robotic toys in teaching at the lower primary school level
Abstract:
Diplomová práce se zabývá krokovacími robotickými hračkami a jejich využitím ve vyučovacích hodinách na 1. stupni základní školy. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy, představuje algoritmizaci a programování na prvním stupni v RVP ZV, popisuje zapojení této oblasti v rámci aktuálních učebnic pro výuku informatiky na 1. stupni. Následně jsou představeny vybrané krokovací robotické hračky využívané …moreAbstract:
The thesis addresses stepping robotic toys and their utilization in teaching sessions at the primary school level. The theoretical segment of the thesis delineates fundamental concepts, introduces algorithmizing and programming at the first level within the Framework Educational Program for Basic Education (FEP BE), and describes the incorporation of this domain within current textbooks for teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x0kny/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2024
- Supervisor: Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- Reader: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Vplyv robotiky na budúcnosť ekonomiky: Prípad Singapuru
Soňa Koleňáková -
Tvorba výukových materiálů pro výuku 3D modelování, 3D tisku a robotiky na 2. stupni ZŠ
Vít PERNICA -
Mezipředmětové vztahy ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
Tereza NOVÁKOVÁ -
Mezipředmětové vztahy matematiky a zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Lukáš TRYBULA -
Mezipředmětové vztahy matematiky a zeměpisu na 2. stupni základního vzdělávání
Marie LEGNEROVÁ -
Projektová výuka zaměřená na mezipředmětové vztahy slohové a komunikační výchovy na 1. stupni ZŠ
Tereza GREPLOVÁ -
Potenciál výtvarné výchovy v oblasti rozvíjení mezipředmětových vztahů na druhém stupni základní školy
Alena Tylšarová -
Mezipředmětové vztahy biologie člověka a matematiky ve výuce 2. stupeň ZŠ
Radka VAVRUŠKOVÁ