Interní komunikace ve vybrané společnosti – Filip HOŠINSKÝ
Filip HOŠINSKÝ
Bakalářská práce
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Internal Communication in the Selected Company
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaký je současný stav interní komunikace ve vybraném podniku, kterým je GW Logistics a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout změny, které by vedli ke zlepšení interní komunikace, případně navrhnout zcela nová řešení. Stávající stav jsem zjistil za pomocí pozorování uvnitř podniku, dotazníkového šetření a konzultace s ředitelem a ostatními pracovníky. Domnívám …víceAbstract:
This bachelor thesis investigates the problems of internal communication in the selected company. The aim is determining the current condition of internal communication in selected company. Next steps and measures that are leading to improve internal communication are deduced form the results of survey. We can divide the bachelor´s thesis into several parts. The theoretical part is focused on technical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŠINSKÝ, Filip. Interní komunikace ve vybrané společnosti. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Zhodnocení interní komunikace zvoleného subjektu
Nikola Bolfíková -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
SPAM v interní komunikaci firmy
Petr Bezdíček -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní koučovací systém jako prostředek rozvoje manažerů ve velkých korporacích
Suzana Fawzy
Název
Vložil
Vloženo
Práva