Filip HOŠINSKÝ
Bachelor's thesis
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Internal Communication in the Selected Company
Abstract:
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jaký je současný stav interní komunikace ve vybraném podniku, kterým je GW Logistics a.s. Následně tento stav zhodnotit a navrhnout změny, které by vedli ke zlepšení interní komunikace, případně navrhnout zcela nová řešení. Stávající stav jsem zjistil za pomocí pozorování uvnitř podniku, dotazníkového šetření a konzultace s ředitelem a ostatními pracovníky. Domnívám …moreAbstract:
This bachelor thesis investigates the problems of internal communication in the selected company. The aim is determining the current condition of internal communication in selected company. Next steps and measures that are leading to improve internal communication are deduced form the results of survey. We can divide the bachelor´s thesis into several parts. The theoretical part is focused on technical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Rolínek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOŠINSKÝ, Filip. \textit{Interní komunikace ve vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/akywdj/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŠINSKÝ, Filip. Interní komunikace ve vybrané společnosti. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Business Economics
Theses on a related topic
-
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Zhodnocení interní komunikace zvoleného subjektu
Nikola Bolfíková -
Optimalizace interní interkulturní komunikace mezinárodního projektového týmu v nadnárodní společnosti
Libor Fuka -
SPAM v interní komunikaci firmy
Petr Bezdíček -
Interní marketing vybrané firmy
Ančová Ančová -
Interní koučovací systém jako prostředek rozvoje manažerů ve velkých korporacích
Suzana Fawzy
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights