Marketingová komunikace v prostředí startupu – Bc. Michaela Čálková
Bc. Michaela Čálková
Master's thesis
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marketing Communication in Startup Environment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací v prostředí startupu. Na základě literární rešerše oborových teorií bude cílem práce provedení analýzy startupového prostředí a navržení marketingové komunikace reálného startupu. V první části této práce jsou objasněna teoretická východiska, která se vztahují k problematice marketingové komunikace startupu. Tyto teoretické poznatky jsou dále uplatněny …moreAbstract:
This thesis deals with marketing communication in startup environment. The aim of the thesis is to analyse the startup environment and propose marketing communication of the real startup, all of this based on the literature research of the field theories. The first part of the thesis explains the theoretical bases that relate to the issue of startup’s marketing communication. These theoretical findings …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/naop5/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specific Aspects of Nonverbal Communication in the Intercultural Business Environment
Anna Jakubíková -
Interkulturní komunikace mladé generace ve vysokoškolském prostředí
Alena Frýdlová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová -
Specifika komunikace v multikulturním prostředí
Eliška Zvonková -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Marie Fajstavrová -
Sociální komunikace v prostředí nadnárodní korporace
Dariya Sapronova -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketingová strategie společnosti AGROTEC a.s.
Matěj Tamáši