Bc. Kryštof Macek

Bakalářská práce

Marketing prostřednictvím sociálních sítí na příkladu veřejných knihoven

Marketing of social networks on the example of public libraries
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem prostřednictvím sociálních sítí ve veřejných knihovnách. Teoretická část je zaměřena na online marketing, vhodné marketingové nástroje a příklady nejpoužívanějších sociálních sítí využívaných veřejnými knihovnami. Současným cílem knihoven je upoutat pozornost široké veřejnosti včetně mladé generace, a to zejména s pomocí moderních technologií 21. století. Praktická …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing through social networks in public libraries. The theoretical part focuses on online marketing, appropriate marketing tools and examples of the most used social networks used by public libraries. The current goal of libraries is to attract the attention of the general public, including the young generation, especially with the help of modern technologies of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 7. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/k7jtn/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 8. 2024
  • Vedoucí: PhDr. Libuše Foberová, Ph.D.
  • Oponent: doc. PhDr. Richard Papík, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě