Vizualizace dělení prostoru v dynamických modelech makromolekul – Oto ŠŤÁVA
Oto ŠŤÁVA
Bakalářská práce
Vizualizace dělení prostoru v dynamických modelech makromolekul
Space Partitioning Visualization in Dynamic Macromolecular Models
Anotace:
Modelování a vizualizace makromolekulárních struktur proteinů jsou důležitou součástí medicínské informatiky. Tyto vizualizace mohou experti v tomto oboru využívat ke hledání a zkoumání biologicky aktivních míst v těchto molekulách. Ke hledání dutin a tunelů, které mohou představovat možné přístupové cesty k těmto aktivním místům, jsou využívány algoritmy využívající dělení prostoru do Voroného diagramů …víceAbstract:
Modelling and visualization of macromolecular protein structures play an important part in medical informatics. These visualizations may be used by medical experts to search for and examine biologically active places in these molecules. Existing software solutions use algorithms based on analysis of space partitioning into Voronoi diagrams to find cavities and tunnels, which may be used as potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Maňák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠŤÁVA, Oto. Vizualizace dělení prostoru v dynamických modelech makromolekul. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných vědVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta aplikovaných vědBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Shader pro vykreslení obilného pole
Jan Čejka -
Vizualizace základních grafických primitiv a jevů v 3D scéně
Antonín Kühtreiber -
Demo aplikace v OpenGL demontrující možnosti výpočetního shaderu
Radek Melčák