The Impact of Age and Social Class on the Strength of Derbyshire Accent – Karolína Rathauská
Karolína Rathauská
Bachelor's thesis
The Impact of Age and Social Class on the Strength of Derbyshire Accent
The impact of age and social class on the strength of Derbyshire accent
Abstract:
Cílem práce je popsat rozdíly mezi přízvukem v hrabství Derbyshire a britským standardem (RP, received pronunciation). V teoretické části diplomandka vymezí základní specifika derbyshireského akcentu vůči RP a definuje principy sociofonetického výzkumu. Praktická část směřuje k testování hypotézy, že čím je mluvčí starší a čím nižší je jeho společenské postavení, tím výraznější je jeho akcent. Výzkum …viacAbstract:
The aim of this work is to describe the differences between Derbyshire accent and Received Pronunciation. In the theoretical part, the most significant contrasts between Derbyshire accent and General British are scrutinized and the current sociophonetic research is summarised. The practical part aims to either confirm or disprove the following assumption: the older the person is and the lower their …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Eva Nováková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rathauská, Karolína. The Impact of Age and Social Class on the Strength of Derbyshire Accent. Pardubice, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniversity of Pardubice
Faculty of Arts and PhilosophyBachelor programme / odbor:
Specialisation in Educational Sciences / English for Education
Práce na příbuzné téma
-
Belonging to a group; Group identity and consumer culture
Eva Pilmaierová -
Belonging to a group - Group identity - Jewellery marketing (Tiffany&Co)
Damjan Bogdanovic -
Group theoretical properties of the group generated by the action of the AES-128 key schedule
Patrick Appah -
Přeměna obchodní společnosti EM Group, s.r.o. na EM Group, a.s.
Erich Man -
Focus Group v Marketingovém Výzkumu
Alexander Murad Babaev