Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ – Mgr. Jiří MACHÁLEK
Mgr. Jiří MACHÁLEK
Master's thesis
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Tasks for development of algorithmic and computational thinking at elementary schools
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo vytvořit aktivity na podporu rozvoje informatického a algoritmického myšlení u žáků 2. stupně ZŠ. Teoretická část byla věnována pojmům týkající se této problematiky. Jsou jimi například změny v RVP týkající se výuky informatiky na základních školách, informatické myšlení a jeho principy, algoritmizace a algoritmické myšlení. V praktické části jsou vytvořeny vlastní pracovní …viacAbstract:
The aim of the thesis was to create tasks for development of algorithmic and computational thinking at elementary schools. In the theoretical part there was basic ideas and concepts for this problematic issue. There are examples of changes in curriculum framework relating to the teaching of ICT at the basic schools, computational thinking and its principles, algorithmic thinking, algorithmization and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHÁLEK, Jiří. Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-ict-ict
Práce na příbuzné téma
-
OVĚŘENÍ ROZVOJE ALGORITMICKÉ SLOŽKY INFORMATICKÉHO MYŠLENÍ ZA VYUŽITÍ BLOKOVÉHO PROGRAMOVACÍHO PROSTŘEDÍ SCRATCH
Filip FRANK -
Dětské deskové hry rozvíjející algoritmické myšlení
Veronika PITÁKOVÁ -
Rozvoj informatického myšlení dětí předškolního věku
Kristýna Dostálová -
Možnosti rozvoje algoritmického myšlení v předškolním věku
Tereza Bouzková -
Pracovní listy pro výuku programování v prostředí Scratch pro ZŠ
Martina VAŠNOVSKÁ -
Algoritmizace a personalizace na sociální síti TikTok očima žáků střední knihovnické školy
Magdalena Těžká -
Tahová soubojová hra inspirovaná principy algoritmizace
Josef KALOUSEK -
Základy algoritmizace v příkladech
Karel Kubíček