Hodnocení vnímání značky na automobilovém trhu – Tomáš Šichor
Tomáš Šichor
Master's thesis
Hodnocení vnímání značky na automobilovém trhu
Assessment of Brand Perception in the Automotive Market
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá hodnocením vnímání značky na automobilovém trhu. Kapitola charakteristika společnosti se zaměřuje na představení společnosti Renault Česká republika, a.s. a nabízených značek automobilů Renault a Dacia na českém trhu pod touto společností, a také na prostředí, ve kterém se daná společnost a značky automobilů vyskytují. V teoretické kapitole jsou shrnuty teoretické poznatky …viacAbstract:
This diploma thesis deals with the assessment of brand perception in the automotive market. The chapter “Company characteristics“ is focused on the company performance Renault Česká republika, a.s. and brands of cars Renault and Dacia in the Czech market under this company and also describes the environment the company and brands of cars occurs in. The theoretical chapter summarizes basic facts concerning …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/90770
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2012
- Vedúci: Markéta Zajarošová
- Oponent: Pavel Tomeš
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Function and Importance of Naval Forces in the American Civil War
Jan MALČOK -
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
Mohamed Amine Najid -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
Andrea Wimberská -
The impact of personal image on the brand
Daria Liashenko -
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
Jennifer Štrauchová -
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
Tereza Nováková -
An Assessment of the State of Forests and Forestry in the Czech Republic with Respect to Criteria and Indicators of Sustainable Forest Management
Denisa Havlíková