Ondřej Šatera
Diplomová práce
Personalizace obsahu na webu
Personalization of the Website Content
Anotace:
Práce se věnuje personalizaci obsahu na webu, jejím přínosům pro uživatele a jejímu vlivu na konverzní poměr obchodníka. Představuje používané přístupy k její realizaci, analyzuje teoretické základy a popisuje jejich technickou realizaci. Na závěr jsou poznatky aplikovány na dva skutečné webové projekty. Hlavním přínosem práce je kompletní pohled na personalizaci a poskytnutí obecného návod pro její …víceAbstract:
This work focuses on web personalization, its advantages for users and merchants. Presents current standards in this field, analyzes theoretical background and technical realization. Finally describes application of the theory on actual web projects - Skrz.cz and Drakkaria.cz. Main benefit of this work is a complete overview of the web personalization and general manual for personalization implementators …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45065
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Jan Mittner
- Oponent: Alena Buchalcevová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45065
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza projevů personalizačních metod v elektronickém obchodování
Petr Müller -
Data mining z grafů
Bronislav Brauner -
Data mining methods and their application in solving credit card customer churn situations
YuFeng Gao -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Vývoj ecommerce a jeho důležitost v současnosti
Ngoc Thanh Nguyen -
eCommerce for the future
Nedim Mehic -
Plánování Cash Flow v Ecommerce
Jan Procházka -
Návrh zmeny procesu v Distribučnom centre pre distrbučný kanál Ecommerce
Martina Medlenová