Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu – Jana Mertlová
Jana Mertlová
Diplomová práce
Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu
Proposed International Marketing Strategy of Svorto.cz s.r.o. company for the German market
Anotace:
Cílem práce je navrhnout mezinárodní marketingovou strategii pro firmu Svorto.cz s.r.o. na německém trhu, která by měla pomoci firmě při propagaci v zahraničí. Mezi použité analýzy patří analýza konkurence, zákazníků, vnějšího prostředí (tj. politické a právní, ekonomické, socio-kulturní a technologické prostředí) a SWOT všechny zaměřené na německý trh. Výsledky této analýzy ukazují, že německý trh …víceAbstract:
The aim of this thesis is to devise an international marketing strategy for the Svorto.cz s.r.o. company on the German market that should help the firm with promotion abroad. The analysis used include the analysis of competition, customers, external environment (i.e. political and legal, economic, socio-cultural and technological environment) and SWOT, all focused on the German market. The results …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69192
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2017
- Vedoucí: Petr Král
- Oponent: Matěj Vokáč
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MERTLOVÁ, Jana. \textit{Návrh mezinárodní marketingové strategie společnosti Svorto.cz s.r.o. na německém trhu}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/alqo1v/. [citováno 2024-04-24]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69192
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Návrh mezinárodní marketingové strategie studijního programu Economics and management na SU OPF
Veronika Novotná -
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Mezinárodní marketingová strategie značky CrossFit
Lucie Špindlerová -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Lenka Berková -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku
Lenka Stražovská -
Mezinárodní marketingová strategie vybraného podniku při vstupu na zahraniční trhy
Marek Berka