Laman Ahmadova

Diplomová práce

Recommendations for marketing of Azerbaijani wine in Azerbaijan

Doporučení pro marketing azerbajdžánského vína v Azerbajdžánu
Anotace:
Hlavním cílem této práce je definovat doporučení pro azerbajdžánský trh s vínem. Primární údaje byly shromážděny prostřednictvím on-line dotazníkového šetření v Ázerbájdžánu (n = 279), hloubkových rozhovorů (n = 5) a vlastní zkušenosti autorky. Kvantitativní data byla zpracována ve statistickém softwaru IBM SPSS. Výsledky ukazují efektivitu státních programů na rozvoj produkce vína a zvýšení odbytu …více
Abstract:
The main objective of this thesis is to define recommendations for Azerbaija-ni wine market. The primary data was collected via online questionnaire survey in Azerbaijan (n = 279), in-depth interviews (n = 5) and author’s own experience. Quantitative data were processed in IBM SPSS statistics software. The results show the effectiveness of state programs on the development of wine production and increasing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
  • Oponent: Martin Prokeš, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management