Monika Liebezeitová

Diplomová práce

LGBT motivy v reklamě a jejich vnímání spotřebiteli

LGBT imagery in advertising and their perception by consumers
Anotace:
Cílem práce je analyzovat, zda LGBT motivy v reklamě ovlivňují spotřebitelské chování LGBT a nonLGBT spotřebitelů, a jestli mohou ovlivnit vztah spotřebitele k dané značce. LGBT spotřebitelé jsou v posledních studií považovány za ty, kteří vykazují vyšší brand management, avšak zobrazení této tématiky je v dnešní době stále riskantní kvůli předsudkům společnosti.
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze whether LGBT motives in advertising influence the consumer behavior of LGBT and non-LGBT consumers, and whether they can affect the consumer's relationship to the brand. LGBT consumers are considered to show higher brand management in recent studies, but the depiction of this topic is still risky today due to society's prejudices.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88852