Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem – Ing. Eva Vacková
Ing. Eva Vacková
Diplomová práce
Specifika marketingu, obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem
Specifics of Marketing, Business Negotiations and Trade with Japan
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá Japonskem, japonskými trhy a obchodními zvyklostmi japonských obyvatel. Zaměřuje se zejména na specifické rysy marketingu, mezinárodního obchodního jednání a obchodního styku s Japonskem, na než tematicky navazuje vyhodnocený dotazníkový průzkum. Dále pojednává o možnostech vstupu na japonský trh a možnostech státní podpory pro exportéry, které představují služby agentury …víceAbstract:
This thesis deals with Japan, the Japanese markets and business practices of Japanese. It focuses mainly on the specifics of marketing, international business negotiations and trade with Japan, that are thematically linked to the questionnaire survey. It also contains the possibilities of entering the Japanese market and possibilities of state support for exporters, which represent services of agency …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pzauc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová -
Vliv kultury na mezinárodní obchodní jednání
Alžběta Seidlová -
Vliv islámu na mezinárodní obchodní jednání s Íránci
Adam Lněnička -
Kulturní aspekty mezinárodního obchodního jednání na příkladu firmy Petrof a její expanze na Blízký východ
Diana Petrová -
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Indie
Zuzana Dymáčková -
Klíčové aspekty mezinárodního obchodního jednání
Julie Holendová -
Nejčastěji používané obchodní taktiky v jednání evropských obchodních partnerů
Zuzana Jandlová -
Národní mentalita jako faktor ovlivňující mezinárodní obchodní jednání
Jana Puchernová