Ing. Barbora Vincenecová, B.A.

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie zahraniční kosmetické firmy operující na českém trhu

Exploring Marketing Strategy of the Cosmetic Company Operating in the Czech Market
Anotace:
Obsahem této práce je analýza marketingové strategie kosmetické firmy Avon, operující na českém trhu. Konkrétně se snaží odpovědět na otázky: jaké metody reklamy Avon praktikuje, jaké nástroje sales promotion používá a jaké typy public relations firma volí k úspěšné komunikaci se zákazníkem. Sběr dat byl uskutečněn na základě rozhovoru s marketingovou ředitelkou společnosti Avon Česká republika.
Abstract:
This dissertation investigates the marketing strategy techniques within the cosmetic company operating in the Czech market. It tries to answer following questions: Which methods of advertising does the company use? What types of sales promotion does the organisation apply to attract customers? Which public relation practices does the association utilize to communicate with its stakeholders? The data …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 12. 2006

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta