Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média – Mgr. Josef HABERLAND
Mgr. Josef HABERLAND
Master's thesis
Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média
vznik nového tištěného média
CAMERAMAN
Abstract:
Práce se zabývá problematikou vzniku tištěného periodika s názvem Kameraman a podmínkami, za kterých je možné nový časopis vydávat. Na základě marketingových principů práce stanovuje zásady nutné pro jeho umístění na mediálním trhu. Zabývá se otázkami distribuce a propagace, navrhuje obsahovou strukturu časopisu. Analyzuje trh tištěných médií v oblasti časopisů a na základě této analýzy určuje, jak …moreAbstract:
The work deals with the problem of printed periodical „The Cameraman“ and the conditions under which this new magazine would be published. Based on the marketing rationale, it sets the principles necessary for its establishment on the media market. It deals with the problems of distribution and advertising, lays out the magazine´s content structure. It analyzes the printed media market …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Identifier:
2758
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HABERLAND, Josef. Měsíčník KAMERAMAN-vznik nového tištěného média. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 14. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing and social communications
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové komunikace modelky jako produktu modelingové agentury
Zhanna Pogorelova -
Jedno- a dvoupixelová kamera pro výpočetní rekonstrukci obrazu
Ondřej Denk -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Sektorové bilance a trh nemovitostí
Jana Dobrovolná