Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR – Bc. Tereza VESELÁ
Bc. Tereza VESELÁ
Master's thesis
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic
Abstract:
Téma této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Téma je soustředěno na český trh a český influencer marketing na sociální síti Instagram. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketing na sociálních sítích, sociální síť Instagram a influencer marketing. Rovněž jsou zde popsány generace Y a Z. V praktické části této diplomové …moreAbstract:
The topic of this work is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic." The topic is focused on the Czech market and the Czech influencer marketing on the social network Instagram. The theoretical part defines the terms in the field of social media marketing, Instagram social network and influencer marketing. Generation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VESELÁ, Tereza. \textit{Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/amkc1r/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VESELÁ, Tereza. Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Denisa Šúmská -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR
Lucie FRNOCHOVÁ -
Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let
Denisa Bendová -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy
Petra Daňková -
Influencer Marketing na Instagramu
Veronika Fišnerová -
Marketing na Instagramu
Petr Kovalčík -
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Rebeka Šebelová