Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR – Bc. Tereza VESELÁ
Bc. Tereza VESELÁ
Master's thesis
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic
Anotácia:
Téma této diplomové práce je "Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Téma je soustředěno na český trh a český influencer marketing na sociální síti Instagram. Teoretická část definuje pojmy z oblasti marketing na sociálních sítích, sociální síť Instagram a influencer marketing. Rovněž jsou zde popsány generace Y a Z. V praktické části této diplomové …viacAbstract:
The topic of this work is "Marketing on Instagram and impact of influencers on purchasing behaviour of a selected group of people in the Czech Republic." The topic is focused on the Czech market and the Czech influencer marketing on the social network Instagram. The theoretical part defines the terms in the field of social media marketing, Instagram social network and influencer marketing. Generation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Tereza. \textit{Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR}. Online. Diplomová práca. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Faculty of Economics. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/amkc1r/.
Jak správně citovat práci
VESELÁ, Tereza. Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR. Plzeň, 2022. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing na Instagramu zaměřený na ubytovací služby
Denisa Šúmská -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR
Lucie FRNOCHOVÁ -
Vliv influencer marketingu na Instagramu na nákupní chování spotřebitelů ve věku 13 až 18 let
Denisa Bendová -
Influencer marketing na Instagramu
Tereza MASTÍKOVÁ -
Vytvoření osobní značky na Instagramu se zaměřením na knihy
Petra Daňková -
Influencer Marketing na Instagramu
Veronika Fišnerová -
Marketing na Instagramu
Petr Kovalčík -
Influence marketing a prezentace ženského těla na Instagramu
Rebeka Šebelová