Typologie zákazníků na trhu s medovými produkty – Sára Koňaříková
Sára Koňaříková
Diplomová práce
Typologie zákazníků na trhu s medovými produkty
Customer Typology on the Honey Products Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo sestavit typologii zákazníků na trhu s medovými produkty a analyzovat jejich nákupní a spotřebitelské chování. Pro shromáždění dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. Pro analýzu dat byla použita faktorová analýza, která redukovala počet proměnných. Následně byla aplikována shluková analýza, která vytvořila typologií zákazníků na tomto trhu. Byly zjištěny čtyři …víceAbstract:
The aim of the thesis was creating customer typology on the honey products market and the analysis of their purchase and consumer behaviour. The method of electronic questioning was choosen to collect data. Factor analysis was used for reducing number of variables. After that cluster analysis was applied that created customer typology on this market. Four groups of customers were found. These were …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113351
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Lukáš Kozák
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Typologie spotřebitelů na trhu se sportovním vybavením
Kristýna Mahoušková -
Spotřebitelské chování uživatelů internetových obchodů / Typologie zákazníků
Eliška Medunová -
Typologie zákazníků obchodních center
Gabriela Košťálová -
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
Veronika Kročilová -
Typologie spotřebitelů na trhu zimních bund
Petr Labor -
Typologie spotřebitelů a využití jejich psychologických charakteristik v marketingové praxi
Kamila Frolíková -
Typologie zákazníků na trhu piva
Lucie Majerová -
Typologie zákazníků na trhu vína
Eva Vavříková