Sára Koňaříková

Master's thesis

Typologie zákazníků na trhu s medovými produkty

Customer Typology on the Honey Products Market
Anotácia:
Cílem diplomové práce bylo sestavit typologii zákazníků na trhu s medovými produkty a analyzovat jejich nákupní a spotřebitelské chování. Pro shromáždění dat byla zvolena metoda elektronického dotazování. Pro analýzu dat byla použita faktorová analýza, která redukovala počet proměnných. Následně byla aplikována shluková analýza, která vytvořila typologií zákazníků na tomto trhu. Byly zjištěny čtyři …viac
Abstract:
The aim of the thesis was creating customer typology on the honey products market and the analysis of their purchase and consumer behaviour. The method of electronic questioning was choosen to collect data. Factor analysis was used for reducing number of variables. After that cluster analysis was applied that created customer typology on this market. Four groups of customers were found. These were …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2016
  • Vedúci: Pavlína Pawlasová
  • Oponent: Lukáš Kozák

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technical University of Ostrava

Ekonomická fakulta

Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod