Marketingová komunikace značky na sociálních sítích – Bc. Dominika Morawiecová
Bc. Dominika Morawiecová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Marketing communication of brand on social networks
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poznat potřeby a záliby zákazníků dané značky, porozumět jim a následně navrhnout, vytvořit, implementovat a vyhodnotit komunikaci značky na sociálních sítích. V teoretické části bude popsána teorie marketingové komunikace, komunikačního mixu, online marketingu, sociálních sítí a také teorie obsahové strategie. V návrhové části pak bude rozplánována strategie komunikace …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to know the needs and hobbies of customers of the brand, understand them and then design, create, implement and evaluate brand communication on social networks. The theoretical part will describe the theory of marketing communication, communication mix, online marketing, social networks and also the theory of content strategy. The design part will then plan the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/sudtx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Veronika Braciníková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MORAWIECOVÁ, Dominika. \textit{Marketingová komunikace značky na sociálních sítích} Online. Bakalářská práce. Opava: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/amq2kk/. [cit. 2024-04-19].
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace internetového obchodu Laporte.cz
Michal Huťka -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Dennis Horyna -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Anastasiia Telenko -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace vybraného maloobchodního řetězce
Michaela Juhaňáková -
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
Natálie Mikesková