Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum – David Zorvan
David Zorvan
Master's thesis
Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum
Marketing Communications Project for Newly Opening Fitness Centre
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvořit optimální projekt marketingové komunikace pro začínající fitness centrum. Práce je rozdělena do tří částí teoretické, analytické a projekto-vé. Teoretická část se věnuje hlavně marketingovému mixu 7P s důrazem na marketingovou komunikaci, ale jsou zde popsány i analytické metody a metody marketingové výzkumu. Analytická část se zabývá představením fitness centra …moreAbstract:
The goal of this master's thesis is to create an optimal marketing communications project for newly open fitness centre. This work is divided into three parts theoretical, analytical and project part. Theoretical part describes mainly marketing mix of 7Ps with focus on marke-ting communications but also explains analytical methods and methods of marketing re-search. The analytical part is where the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZORVAN, David. \textit{Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/amqni6/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Zorvan, David. Projekt marketingové komunikace pro nově oteví-rající fitness centrum. Zlín, 2017. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Marketingová komunikace vybraných neziskových organizací
Žaneta Vlasáková -
Marketingová komunikace Posthotelu v Achenkirchu
Vojtěch Goldmann -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Kateřina Hamplová -
Marketingová komunikace konference Barcamp
Marie Uhrová -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot