Sponzorské aktivity společnosti Red Bull – Bc. Karolína Sehnalová
Bc. Karolína Sehnalová
Master's thesis
Sponzorské aktivity společnosti Red Bull
Red Bull´s Sponsorship Activities
Anotácia:
Diplomová práce zkoumá jaký různý vliv mají sportovní výsledky a marketingová aktivita tří vybraných sportovců sponzorovaných společností Red Bull na jejich asociaci se značkou.Abstract:
The diploma thesis examines the different influence of sports results and marketing activity of three selected athletes sponsored by Red Bull on their association with the brand
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sehnalová, Karolína. Sponzorské aktivity společnosti Red Bull. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Kristýna Řezníčková -
Sponzoring ve sportu
Michaela Repšová -
Sponzoring a jeho základní typologie
Tomáš Kocian -
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Petr Kiss -
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Alan Schneider -
Sportovní sponzoring
Marek Lutovský