Sponzorské aktivity společnosti Red Bull – Bc. Karolína Sehnalová
Bc. Karolína Sehnalová
Master's thesis
Sponzorské aktivity společnosti Red Bull
Red Bull´s Sponsorship Activities
Abstract:
Diplomová práce zkoumá jaký různý vliv mají sportovní výsledky a marketingová aktivita tří vybraných sportovců sponzorovaných společností Red Bull na jejich asociaci se značkou.Abstract:
The diploma thesis examines the different influence of sports results and marketing activity of three selected athletes sponsored by Red Bull on their association with the brand
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Mgr. Olga Dolínková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Sehnalová, Karolína. Sponzorské aktivity společnosti Red Bull. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Sportovní sponzoring v ČR
Tereza Žáčková -
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Petr Kiss -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sponzoring sportovců z pohledu firmy
Kristýna Řezníčková -
Sponzoring ve sportu
Michaela Repšová -
Sponzoring a jeho základní typologie
Tomáš Kocian -
Sponzoring a vnímání značky sportovními fanoušky
Alan Schneider -
Sportovní sponzoring
Marek Lutovský