Průzkum veřejného mínění o vodním pólu v Olomouci – Martin HOLAS
Martin HOLAS
Bachelor's thesis
Průzkum veřejného mínění o vodním pólu v Olomouci
Public opinion poll about water polo in Olomouc
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou popularity vodního póla v České republice. Vysvětluje problematiku marketingu, marketingové komunikace a nových trendů v této oblasti. Popisuje vlivy vodního póla na lidský organismus a osobnost člověka. Zpracovává výsledky průzkumu veřejného mínění o olomouckém vodním póle.Abstract:
This thesis deals with the popularity of water polo in the Czech Republic. It explains the problems of marketing, marketing communications and new trends in this area. It describes the effects of water polo on the human body and personality. It analyzes the results of a poll of water polo in Olomouc. Keywords: marketing communication, the voluntary sector, public relations, trends in marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zverejniť od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedúci: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLAS, Martin. Průzkum veřejného mínění o vodním pólu v Olomouci. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureBachelor programme / odbor:
Physical Education and Sports / Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Nové trendy v marketingové komunikaci a možnosti jejich využití v praxi firmy
Simeon Placharov -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Trendy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Patrik Jakub Šmejkal -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr
Názov
Vložil
Vložené
Práva