Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace – Bc. Ondřej Vrána
Bc. Ondřej Vrána
Diplomová práce
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Promotion of brand Rudolf Jelinek using the tools of integrated marketing communications
Anotace:
VRÁNA O. Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Diplomová práce Praha 2016 Integrovaná marketingová komunikace nabývá v současné době na významu. Ve své práci vycházím z teoretických východisek, která se týkají vývoje a implementace integrované marketingové komunikace i jejího následného využití při brandingu. Výsledky aplikuji na společnost Rudolf Jelínek …víceAbstract:
VRÁNA O. Promotion of brand Rudolf Jelínek using the tools of integrated marketing communications. Master´s Thesis Prague 2016 Integrated marketing communication becomes very important in these days. My thesis is based on theoretical assumptions relating to the development and implementation of integrated marketing communication and its subsequent use for branding. The results are applied to the company …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/klac0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
- Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček