Bc. Ondřej Vrána

Master's thesis

Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace

Promotion of brand Rudolf Jelinek using the tools of integrated marketing communications
Anotácia:
VRÁNA O. Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace. Diplomová práce Praha 2016 Integrovaná marketingová komunikace nabývá v současné době na významu. Ve své práci vycházím z teoretických východisek, která se týkají vývoje a implementace integrované marketingové komunikace i jejího následného využití při brandingu. Výsledky aplikuji na společnost Rudolf Jelínek …viac
Abstract:
VRÁNA O. Promotion of brand Rudolf Jelínek using the tools of integrated marketing communications. Master´s Thesis Prague 2016 Integrated marketing communication becomes very important in these days. My thesis is based on theoretical assumptions relating to the development and implementation of integrated marketing communication and its subsequent use for branding. The results are applied to the company …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
  • Vedúci: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
  • Oponent: PhDr. Miroslav Komárek, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní