Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements – Petr Bartoš
Petr Bartoš
Disertační práce
Identification of Predominant User Behavior on the Website and Its Impact on Designing Website Elements
Identifikace převažujícího chování uživatelů na webových stránkách a jeho vliv na návrh prvků webové stránky
Anotace:
Porozumět chování uživatelů na webových stránkách a jejich interakci s webovými elementy je pro správné navržení webových stránek a optimalizaci konverzních cest, rozvržení prvků na stránce a umístění obsahu z hlediska použitelnosti a estetiky klíčové. Cílem disertační práce je identifikace převládajících rysů chování uživatelů na webových stránkách a typická specifika tohoto chování s možným dopadem …víceAbstract:
Understanding user behavior on websites and their interaction with web elements is crucial for proper website design and optimizing conversion paths, layout of page elements, and content placement in terms of usability and aesthetics. The dissertation aims to identify prevalent user behavior traits on websites and typical specifics of this behavior with potential implications for website design, arrangement …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/92059
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Ludvík Eger, Dagmar Jakubíková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92059
Vysoká škola ekonomická v Praze
Doktorský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Human-Computer Interaction in Parental Control Applications through Semantic Intervention
Laura Ondušková -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Nutri-Score - A Quantitative Study of the Effectiveness of Visual Nudging on Consumer Behavior
Yvette Luise SKRETKOWICZ -
Analýza použitelnosti webových stránek systémů sociálního zabezpečení se zaměřením na oblast mateřství, otcovství a rodičovství v České a Slovenské republice
Veronika Suchanková -
Analýza responzivity webových stránek českých hotelů
Nathalia Jirglová -
Analýza technologií použitých pro tvorbu webových stránek měst a obcí v Olomouckém kraji
Filip Tarkowski -
Analýza vlivu webového designu na návštěvnost a ziskovost webových stránek
Veronika Shchelkonogova -
Analýza a návrh webových stránek dané firmy z hlediska marketingového mixu
Jan Zeman