Bc. Kristýna Černocká
Bakalářská práce
Systém CRM v malém podniku
CRM System in the Small Company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na posouzení CRM systému v malém podniku. Toto posouzení probíhalo v odborném velkoobchodě VTP, s. r. o., v Lipníku nad Bečvou. V teoretické části je popsána charakteristika CRM systému, přínos CRM systému pro podnik a marketingový mix. Na začátku praktické části bakalářské práce je seznámení s podnikem a jeho výrobky. V dalších částech jsou popsány jednotlivé CRM programy …víceAbstract:
The Bachelor thesis is focused on analysising the CRM system in a small compeny. This analysis was made for specialised wholesale company VTP, s.r.o. in Lipnik nad Becvou. The theoretical part describes the charakteristics of CRM system and its benefits for businesses and marketing mix of compenies . At the beginning of the practical part of Bachelor thesis is familiar with the company ant its produts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/cjexy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane