Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy – Bc. Jana CHLÁDKOVÁ
Bc. Jana CHLÁDKOVÁ
Master's thesis
Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy
Interactive teaching of informatics and mathematics in secondary school
Abstract:
Diplomová práce s názvem Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy se ve své teoretické části zabývá digitálními technologiemi z pohledu jejich implementace do vzdělání a začleněním interaktivní formy výuky do vzdělávacího procesu žáků na druhém stupni základní školy. Praktická část je zaměřena na vytvoření a metodické vypracování vlastního postupu výuky na podporu výuky programování …moreAbstract:
The diploma thesis entitled Interactive teaching of informatics in secondary school in its theoretical part deals with digital technologies from the point of view of their implementation in education and integration of interactive form of teaching into the educational process of pupils in secondary school. The practical part is focused on the creation and methodological development of their own teaching …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2021
Thesis defence
- Supervisor: doc. PhDr. Miroslav Chráska, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHLÁDKOVÁ, Jana. Interaktivní výuka informatiky na 2. stupni základní školy. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Informatics for Lower Secondary Schools / UITma-UNJmi
Theses on a related topic
-
Vzdělávací oblast Informatika a informační a komunikační technologie na čtyřletých gymnáziích a její vnímání žáky
Jaroslav ŠMEJKAL -
Výuka informatiky a podpora informatického myšlení pomocí legorobotů na gymnáziích
Filip FRANK -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK -
Sociální informatika v Rusku s důrazem na podnikové aspekty
Ekaterina Pronevich -
Rozvíjení algoritmického myšlení pomocí robotů Dash a Dot
Štěpán ZAHRÁDKA -
Analýza výuky informatických předmětů na Fakultě informatiky a statistiky VŠE Praha s důrazem na systém, náplň, provázanost předmětů a návrh zlepšení současného stavu
Petra Benešová -
Děti předškolního věku a digitální technologie
Martina Vašíčková -
Současný stav intervenčních postupů u adolescentů nadměrně užívajících digitální technologie
Nikol VÁCLAVKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights