Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB – Gabriela Bílková
Gabriela Bílková
Bachelor's thesis
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Event Marketing as a Brand-building Tool for Student Union TBU
Abstract:
Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich …moreAbstract:
The subject of this thesis is event marketing as a tool for brand building. The theoretical part focuses on defining the basic concepts in the field of event marketing, defining the term brand and brand building through the function of non-profit organizations. The practical part is focused on introducing the organization that this thesis is about, which is the Student Union of Tomas Bata University …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÍLKOVÁ, Gabriela. \textit{Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/ani3sq/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bílková, Gabriela. Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv event marketingu na image Studentské unie UTB
Kristýna Nerádová -
Měření spokojenosti členů Studentské unie UTB
Michaela Kasardová -
Image Studentské unie UTB
Jakub Jan Kučera -
Analýza možností financování projektů Studentské unie UTB ve Zlíně
Veronika Blablová -
Image Studentské Unie UTB
Jakub Jan KUČERA -
Elektronická a online komunikace jako nástroj PR a brand managementu Studentské Unie UTB
Petr MACHÁČEK -
Interní komunikace Studentské Unie UTB
Ondřej VJACLOVSKÝ -
Design webové prezentace pro Studentskou unii UTB
Milan Švehla