Gabriela Bílková

Bachelor's thesis

Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB

Event Marketing as a Brand-building Tool for Student Union TBU
Abstract:
Předmětem této práce je event marketing, jako nástroj pro budování značky. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů v oblasti event marketingu, definování si výrazu brand a brandbuilding přes funkci neziskových organizací. Praktická část je zaměřena na představení spolku, o kterém tato práce pojednává, a to je Studentská unie UTB. Také uvádí informace o eventech, které spolek pořádá a jejich …more
Abstract:
The subject of this thesis is event marketing as a tool for brand building. The theoretical part focuses on defining the basic concepts in the field of event marketing, defining the term brand and brand building through the function of non-profit organizations. The practical part is focused on introducing the organization that this thesis is about, which is the Student Union of Tomas Bata University …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bílková, Gabriela. Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications